HatFer135 Betul055 ahh zaten kar yokmu bacım kilo alıyoruz bı dert veriyoruz yine dert ne istiyorlar vucutcagzimizdan😅
HatFer135 Seda1208 60 oldum linç edildim . Gurbetteyjm bizim kiler öyle görse direk hastaneye yatirirlar herhalde😅
HatFer135 Baal bence en az 58 ya ben en son ortaokulda 58 gördüm çünkü yapım gereği 🥴 zayıflık güzel ama çokta zayıf sevmiyorum ya 😊şimdiki nesil hep iri yapılı kaslı masli kizzz🥴
Pedagog_anne HatFer135 herkesin kendini iyi hissettiği kilo önemli fazla kilo iyi değil ama vücut orantısının hesaplarının dört beş kilo altı üstü insanın psikolojisine bağlı ben 160 ım kilom 56 kendimi çok kilolu hissediyorum şuan mesela 😀
2balbiranne HatFer135 maşallaah Rabbim bağışlasın🍒 4 çocukla 60 kg daha ne olsun göbek kısmını dediğim gibi korseyle toparlarsan genç kızlara taş çıkarırsın eminm gerçi bu formunla da çok bişey kaybetmemişsin 4 çocuğa rağmen maşallah 🧿🍒
HatFer135 2balbiranne sağol canım ama bakma böyle olduğuna aylardır diyetteyim yoksa löp löptu yaglarim 😅😅
ant331 HatFer135 aynı boydayiz 60 kiloyken herkes çok iyi olmuşsun kilo verme diyordu 53 kg dim gören ekmek ye kilo al diyordu. Şimdide doğumdan sonra kilo verdim 58 oldum ama 55 olmak istiyorum orada sabit kalayım bende 55 iyi
HatFer135 ant331 ya zaten çevre de çok etkiliyor herkes bana bacakların kürdan gibi diyo üzülüyorum çünkü elma tip vücudum var bacak popo hiç yok ancak üst işte🥴
Eesay HatFer135 kime göre ideal? Boşverin ideali. Siz nasıl mutlu olacaksanız, kaç kiloda kendinizi iyi hissedecekseniz odur ideal🌸
HatFer135 Eesay evet ama herşey de beğenmek değil yani sonuçta sağlık için ortalama değerler arasında olmalıyız 🌺 teşekkür ederim
Smyrnaasimrani HatFer135 seninki normal bence ya 55 60 işte ideal. Benim boyun 1.75 kilom 65 benim hedefim 59 olmak bakalım.
Ogretmen34 HatFer135 aslında burda sadece kilodan ziyade kas yağ oranı ve yaş önemli değişkenlik gösterebilir ama 60 ideal bir kilo bence