AnayimBenAnaaa Bizimde uyusmazlik vardim uzamış sarılık oldu. 4 günlükken hastanede yattık 5 gece. Daha sonra değerleri 12 11 9 derken düştü. 2. Ayliga kadar sariligi tam geçmedi. Troit değerine de bakilmasini istemişlerdi bizde de oda ben hamileyken bebeğe geçmiş hipotridi. Değerleri yüksekti günden güne düzeldi. Endişe edilecek bir durum yok yani çok kafaya takmayın. Emziriyorsaniz biraz sıklaştırın araliklarini. Geçer inşallah.