Kızlar merhaba kızım bugün 1 aylık oldu doktor kontrolüne götürdük. sarılık değeri ciltten ölçüm yapılarak alnında 12 çıktı. İlk kontrolünde de aynı çıkmıştı. Doktor fizyolojik sınırlarda dedi. Şimdilik test yapıp çocuğa eziyet etmeyelim ikinci ay kontrolünde gerileme olmazsa bakarız dedi. Bi de tiroid değerlerine baktılar mı dedi. Ama bizim kan değerlerimize hiç bakılmadı sağlık ocağında sadece topuk kanı alındı. Acaba doğum sonrası hastanede mi aldılar bize herhangi bi bilgi verilmedi. Kızımla aramzda kan uyuşmazlığı da var. Doktora belirttim sanmıyorum ondan kaynaklanacağını dedi ama kafam çok karıştı sizce başka doktora götürmeli miyim?