NisanurunAnnesi1 canım allahasukur benim sütüm yetiyordu ama ilk zamanlar bazen isim olduğunda anneme bırakıp gitmek için mama almıştım ilk hipp almıştım (hicbirmamayida bitirene kadar kullanamadik hep tarihi gevti 2 3 defa içmiştir) hipp hiç gaz yapmadı ve gazlı bir bebekti benim zaten . Dhaasonrasinda Bebelac aldım sarı paketinden almaz olaydım 1 kere verdim 2 gün gaz sancısı dan uyumadı dahada vermedim. Son olarak ta Aptamil aldım Aptamilide severek içmedi hatta hiç içmedi 😁 zaten mama değişikliğini onermiyolar hangi mamayla başlarsan öyle gider diyorlar ama benden sana tavsiye hipp almanı öneririm. Ve yaptığın zaman gazı olmaması için sen yinede araştır canım ben öyle yapıyordum rezene çayı kaynatiyorumdum .1 çay kaşığı mamanin içine birde yarım çay kasigindan az zeytinyağı koyup veriyordum hicbiraikinti yaşamadım.