Nseyma Betlll Ne olursa olsun karşınızdaki hekim de olsa, hemşire de olsa, personel veya polis, avukat veya asker, manav, öğretmen kim olursa olsun, HİÇKİMSEYE EL KALDIRMA HAKKINA SAHİP DEĞİLSİNİZ. Bizim insanımız bunun neresini algılayamıyor?
Betlll Nseyma kusura bakama bnm evladım söz konusu olduğu zaman kimseyi gözüm görmez eğer o doktor o an yapması gerekeni yani doktorluk göreveni yapsaydı boşverip hiçe saymasaydı kızım belki bunları yaşamicaktı gece öksürmekten uyuyamıyo acı çekiyo çocuk ama onun bu durumu o doktorun umrundamı asla değil !! bana burda kamu spotu yapma istersen benm evladımın o acıları çekmesinin tek sebebi o doktor !! Herşeyi geçtim hadi daha kötü olsaydı hesabını kim vericekti görevi doktorluk olmasına rağmen yapmayan o kişimi burda onun yaptığı hatayı savunmaya çalışan senmi ??
Umayduru Betlll evladına düzgün baksaydında bronşiolit olmasaydı.kaldıki çocuk Uzmanı dururken sağlık ocağınada siz götürmüşsünüz.sağlam dayağı siz hakketmişsiniz sanırım.
Betlll Umayduru sen çok seviyeli çok düzgünsün ya bnm evladıma nasıl bakıp bakmadığım seni zerre ilgilendirmez beynin yok fikrin var !!
Umayduru BiciNanaMusi şiddeti savunacaksın bide saygımı bekliyorsun .şaka gibisin vallahi .balataların yanmış bacım senin
Umayduru Betlll noldu bacım evladın söz konusu olduğunda gözün bir şey görmüyordu ya çocuk doktoru gözlemle bir şey olursa getir demiş sağlık ocağına götür dememiş sen çok değer verdiğin çocuğun için bir gün daha bekleyip sağlık ocağına gitmeyi reva görmüşsün.çocuğun ateşi 38.8 olmuş bir gün daha beklemişsin sonrada boku sağlık ocağındaki doktoramı atıyosun bide dayağımı reva görüyosun.beyni olanda senmisin?sağlık ocağındaki doktor mu hasta etti bebeğini senmi? Git aynanın karşısında kendini tokatla anca rahatlarsın.
Deletedmom131 Ya abartmayın gidip doktoru dövecek hali yok evladının canı yandığı için kızında canı yanıyor kızmış iste hemen bi savunmalar. Aynı sey sizinde başınıza gelsin bakalım o zaman böyle sakin olabilecek misiniz
Betlll Umayduru sen rahatsızmısın belli senn derdin gece gece çatıcak yer arıyosun belli cnm ama durağın ben değilim yazdıklarımı iyi oku niye o sağlık ocağındaki doktor değilmi armut sapımı doktor gözlem altında tut dediğinde aynı seviyedeydi sağlık ocağındaki doktor aşılarını yaptırdıktan sonra ateşi yükseldi 3kuruşluk zekan yok asıl dağı sen hak ediyosun birini dövücek olsaydım çoktan gidip yapardım ben senn evladına çok acıdım yazık yavruya nasıl bi anneye sahip olduğunun dha farkında değil umarım eşin fark ederse uzaklaştırır senden yazdıklarına cevap vermicem hadi başka kapıya 👍
Umayduru Betlll 😂 Aşı oldu bronşiolit oldu öylemi .beyinden bahsedene bak hele.vallahide billahide ben senin yavruna acıdım.bide habire zekadan beyinden bahs diyor hasbam.şaka gibi ya 🤣🤣
Betlll Umayduru aşıya onay verende doktor bronşit olduğunu söyleyende doktor hayırdır seni ne rahatsız ediyo pardonda hoşuna gitmediyse girme postuma zorlamı soktular seni sen iyi değilsin çok ciddyim kendi kendine tribe flan giriyosun kafandan bişeyler sallayıp konuşuyosun garip 🤔🤔 kuzumm kıyamam sana ya gerçekten üzüldüm gerçekten haline ıns hesabını verde bi annenle flan iletişime geçim bi götürsünler seni bi görün derim
Umayduru Betlll bos ver sen benim annemi falanda sen kendi cocugunla ilgilen.asi bronsit bronsiolit yapmaz , alakasi yoktur . zamaninda cocuk uzmanina goturseydin cocugunu. pediatri uzmani saglik ocagindaki doktordan 4 sene daha fazla cocuk uzerine uzmanlik yapmis olan doktor.oda doktor oda doktor diyemezsin.bronsiolit te bir saatte bile olur aniden semptom verir .benim kizdigim siddete tesvik eden yazilariniz. Varsa maduriyetin gidersin insan gibi gerekli yerlere sikayetinj yaparsin .iki gram beyninle olaylari yanlis yorumlayip zerre kadarda bilgi sahibi olmadan eskiyalik yapamazsin