Betlll geçmiş olsun. bizde bebeğim gripken aşı oldu ama özellikle sordular ateşi var mı ve ciğerleri temiz miydi diye. Ve bebeğimde birşey yoktu sadece burun akıntıs vardı ve aşı oldu.
Ordaki doktor bilmeyebilir ama sizi uzman hekime yönlendirmeyerek ihmal etmiş durumunuzu.
Ordaki doktorlar pratisyen hekimler. Her zaman için uzman hekimler daha güvenilirdir. O yüzden bende çok fazla güvenmiyorum.birşey olsa hastaneye götürüyorum hemen.sizde öyle yapın.
Allah acil şifalar versin bebeğinize. 🌸