Kubra274 ilk seferinde sadece bi iki çekiyor bırakıyodu cabuk doydu heral diyip bekledim aksama kdr hiç çiş yapmadı. Arastırdım tensel temas diyodu sade atletle fln sarıldım kucakta gezdik oynadık yine gönlü olmadı televizyonu arkama alıyodum o dikkatini oraya veriyodu biraz emiyordu bırakınca hop fln diye zıplıyoduk vs tekrar tutar bırakırdı hep. O günü öyle atlattım. Gece uyku arasında emerdi. İlerleyen günlerde hepuykudan uyanır uyanmaz emzirdim.o zmn bile hep ıı ıı diye emer ağlardı hemen bırakmak isterdi bıraktıkca hop hop yapar az daha denerdim ama zorlamazdım. Baska hiç bi zaman emmedi.ağlarken kucağıma alsam bile daha cok bağırrırdı.hele emzirir gibi kıcaklasam hemen sıkar kendini geri atardı. Yani uyku dısında ne zmn emzirmeye kalksam hiç almadı. Sonra sonra kendiliğinden alıştı şimdide çok düşkün değil memeye ağlayınca fln emiyimde susuyum demez.ana en azından emerken ağlayıp kavga etmiyor. Emziğide sadece uyurken yada sıkılıp ağladığında veririm. Yani sık sık teklif edin ama zorlamayın hiç ben o hatayı yapmıştım emmeyince zorlamıştım. Öyle olunca tüm düşman oluyor.uzun oldu k bakmayın ben baya cektim bu konuda da şimdi bile ağlayınca emzirmeye korkuyorum hepten kavga edecek diye. Sırf O yüzden emmek için ağladığını bile anlayamıyorum 😂😂