zeynepeliz Merhaba,bebeğim emziği doğduktan 3 gün sonra aldı şuan 6ay 13gunkuk hala emzik kullanıyoruz (uykuya geçerken) henüz daha küçükken Dr a gittiğimizde emzirme danışmanı bebeğimin ağzından emziği çekip ne yapıyorsunuz bunu derhal bıraktırin meme reddi yaşarsınız,ağzı dişi damagi bozulur vs vs bir sürü şey saymisti. O an telaş yaptım 1gun vermedim ama o 1gun çok yorucu geçmişti 🤦🏻♀️ sonuç: bebeğim emzik kullanıyor, meme reddi gibi bişey de hiç olmadı🤷🏻♀️