Duygu190 ilk kızım 14 aylık yürümüştü, ben de geç kaldı diye düşünüyordum ki bir gün pıtı pıtı yürüdü, geç yürüyen bebekler daha sağlam yürüyor merak etmeyin, hiç düşe kalka olmadı sağlam yürüdü, 2. Miniğim 7.5 aylık daha emekleme belirtisi hiç yok bakalım ne zaman yürür