Duygu190 doktorumuz 11-15 aylık arası yürümeyi bekleriz demişti. 14 ay geç değil ki, gayet normal zamanında, endişe etmeyin. Sonraki aylara da sarkabilir, o zaman da çocuk özelinde bakmak lazım öyle erken-geç dememek gerek. Bir de doktorumuz tamam yürümeyi çok heves eder aileler ama asıl önemli olan dil gelişimidir, ona ağırlık verin destekleyin çocuğunuzu diyor.