Gonya_42 benim gittigim saglik ocaginda bizimle ilgilenem ebemi artik hemsiremi neyse o kadar suratsizdiki hicbirseye cevap vermez gunaydin dersin bon bon bakar . Doktorum odasina girip kadinin ismini verdim hanimefendinin ailevi skintilari falanmi var bir cesit depresyondaysa yine iyi niyet gosterip takmamaya calisirim ama birdaha boyle birsey yasarsam sikayette bulunucam dedim o gunden beri balgibi.bende 6 yil boyunca hastanede calistim kimseye surat asmadim hasta zaten oraya psikolojik olarak berbat bir sekilde geliyor mutlu yuz gormek istiyor.