Kızım doğdu doğalı aynı sağlık ocağına götürüyorum değiştirme imkanım yok çünkü diğerleri çok uzak gidip gelmem skinti oluyor. Ama o kadar ilgisizler ki bı soru soruyorsun ağzının içinde cvpliyor kilosuna bakıyor önceki kilosuna göre nasıl kilo alımı veya ayına göre nasıl diye soruyorum bunu ben mi takip etcem kendiniz takip edin diyor.. kızım 6 aylık oldu kan ilacı ni bugün verdi dv3 bugün verdi.. ve bana her hangi bi şekilde şu kadar kullanacaksın günde şu kadar damla vereceksin diye söylemedi… Aşıyı yapar odadan direk çıkar…. Sorularım oluyor kendime dair veya kızıma dair cevaplamiyor doktora gidin diyor.. bugün bu ilgisizligine o kadar sinirlendim ki… Eğer o mesleği yapmayi tercih edip o parayı alıyorsa bence bunu hakkıyla yapmalı…