drsnkls07 benim bebeğimin 3 kere alınan topuk kanında tiroid değerleri çok yüksek çıktı 37 çıkmıştı en son düşün yani o kadar yüksek çocuk doktoru euthyrox isimli hap yazdı bir kere ezip içirdim ertesi gün çocuk endokrine gittik tekrar kan verdi 12 ye düşmüş ilacın hemen faydası oluyo hiç korkma ben devam ediyorum ilaca şuan normal değerlerde seyrediyo