drsnkls07 11 gibi birseydi tam hatırlamıyorum cnm 2 buçuk tip gecdi çünkü 🙏ama korkma bak tedavisi olan bir hastalık Allah korusun tedavisi olmasa ne yapardık çok şükür kızımın gelişimi herşeyi çok güzel ilerliyor ilacı aç karnına ve 30 dk emzirmemen gerek saat kur ve saati saatine ver o ilaçla başka ilaç verme ondan 2 saat sonra Baska ilaclar ver agrikesici,antibiyotik ve herhangi bir ilaç etkisini düşürüyor cnm ❤️🙏