kagan1 Tugbyldz Benim oglum da 6 ay 18 günlük 9-10 gibi yatar sabah 8-8:30 gibi kalkardı gece de 2-3 saatte bir emzirirdim şimdi 12 de ancak uyuyor o da mızmızlanarak gece de çok kalkıyor diş ağrısı var akşamları özellikle uykusunda da ağırısınız belli ediyor ben de bu ara Melisa çayı öı içsem diye düşünmeye başladım ona da geçer Uyur belki iyi diye içen var mı Melisa çayı
kagan1 Uykusuzmom Aglama bu ay çok arttı uykusunda niye anlamıyorum önce acıktıgınds gece kıpırdanır elini emerdi ben de emzirirdim şimdi aglıyor
Admsmyrgktg Uykusuzmom neden böyle yapıyorlar acaba? Biz diş çıkarıyoruz ama onlarda patladı gibi zaten yinede huysuz
MoRella Uykusuzmom Ne yapacağız ya, nasıl uyuyacak bu bebekler.. Çok gerginim, halsizim. Sabaha kadar uyutma modundayım, bebeğim de huysuzluk ve ağlama modunda. Uyku uyumadan nasıl büyüyüp gelişecek bu bebekler 🤷♀️
Uykusuzmom Kuzeylila yeni yeni ufaktan veriyorum tattırıyorum daha doğrusu 5 ay 12 günlük biraz iri bebek dedim belki iri olduğu için doymuyordur. Meme emiyor ama geceleri mama da veriyorum az bişey doysun uyusun diye bişey değişmiyor 😢
Kuzeylila Uykusuzmom evet ben ek gıdaya geçtim belki ondan diyorum ama değil sanırim bu aralar bütün bebekler böyle hemen hemen
Uykusuzmom Değil bence de ben hala gaz olabilir diyorum aşırı gaz çıkarıyor ayaklarını kaldırıyor tepiniyor uyurken sürekli
Uykusuzmom MoRella bilmiyorum bende çok çaresizim onlar bi şekilde büyürler ama biz eriyip gidicez bu gidişle psikolojim bozuldu gündüz mecalim kalmıyor ki kalkıp bi iş göreyim yemek yapayım