Benim bebeğim de 5 ay 26 günlük ve geçen hafta doktor önerisiyle ek gıda tadımlarına başladık. Fakat bütün düzen altüst oldu. Ek gıda denemesine mi denk geldi, o mu yaptı bilmiyorum.
Arada mama sonrası az da olsa kusmaya başladı. Uykularda sorun başladı. Uyumamak için direniyor, ağlıyor ve sık sık uyanıyor. 7-8’de yatan bebek artık 10-12’de ağlayarak yatmaya başladı. Böyle devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum.