Emirkaaninannesi size tavsiyem gidin ve sabahki ilk randevuyu alın. Böylece risk daha az olur, girer hemen çıkarsınız. Bana kalırsa önemli, hiç eksik etmedim ben. Mesela 1 yaşında gideceğim ben de ve doktorumuz genel bir kan tahlili yaparız dedi. Böyle kontroller önemli