Edayaz ah beklediğim post. Biz de 4 aylığız 2 hafta önce farkettik. Doktor birçok şeyi yememi yasakladı. 2 yaşından sonra %90 geçtiğini söylüyorlar. Ama ne zaman diyeti açar ne yapar ben de bilemiyorum. Hayvansal gıdalar, Süt ve süt ürünleri tereyağına kadar, fındık, fıstık, tahin, helva, susam, tüm et ürünleri kuzu hariç hepsini yasakladı. Çok zorlanıyorum valla.