Edayaz oğlum şunada 3 ay 19 günlük yaklaşık 25 günlükken egzama ile merhaba dedi alerjiler 35 günlükken diyete başladım test yapıldı ancak küçük olduğu için kan ve deri testi olarak 48 saat kalan yama testi yapıldı şüpheli çıktı önce egzama için ilaç kullandık kortizonlu malesef stafine adında şükür onu bir gün sabah akşam kullanıp geçti tabi nem ihtiyacı olduğu için sabah akşam mustela balsam kullanıyoruz ve ben kendim deneyerek süt,yumurta,tarçın,kakao, karnabahara alerjilerini tespit ettim bunların çapraz bileşenleri var tabi onlarıda kestim egzemadan dolayı asitli herşeyi meyve dahil C vitaminini Trabzon hurmasından alıyorum ama diyet çok yorucu 2,5 aydır diyetteyim şükür egzama kontrol altında ancak mukus arada oluyor bizde kanda vardı kaka da oda geçti ama alerjik olduğu için gaz sorunu ve birazda olsa ishal kıvamda kaka yaptığı için makatta çatlak/yırtık oluştu bazen ondan kaynaklı kan geliyor bakalım umudumuz hemen iyileşmeleri ama diyette kaçak olmaması çok önemli her kaçak bütün emeği çöpe atmak demek 😔