Dilos01 Gizem_01 sende mi muzdaribsin cnm sessiz ortama alıştı dimi ben evde tek olunca ses yapan da yok sessiz ortama alıştı kaynana gile gidince katiyen orda hiç uyumuyor sesten dolayı bi daha çocuğum olursa tv son ses açıp sese alistirscam çok kötü bisey ya hemen uyanıyor bizimki de çit sese 😢
Gizem_01 Dilos01 çok kötü ya. Tam uyutuyorum yerine koyuyorum hop arabanın korna sesi tekrar basa dönüyorum bende enerji filan kalmiyor artık canim.
Dilos01 Gizem_01 ilahi açsan canım uyumaz mi hem 4. Aydan sonra huylarına alışıyorlarmış senin bebek bizimkiden küçük diye hatırlıyorum hemen alışırdı
Gizem_01 Dilos01 Aynen kuzum 3 ay 7 günlük daha. Ilahi de denedim kuran da dinlettim etki etmiyor sakinlesmiyor ani seslere yine uyanıyor.
alyatosum irmc https://hizliresim.com/YyLWPX lcwnın bu uyku arkadaşını almıştık doğduğunda 9-10 aylıktan sonra buna sarılarak uyumaya başladı şimdi 26 aylık yemek yerken uyurken tuvalette dahi bununla yıkamama izin vermiyor stokta görünmüyor bulsam 2-3 tane daha alıcam valla alışıp severse 1 tane alma canım 2-3 tane olsun elinde birde böyle tutabileceği başı küçük kolları olsun kızım kollarını yanağına veya emziği ile yanağının arasına sıkıştırıp uyuyor 🤗
Gupsemmm Gamzee88 2.5aylık bebeğim şimdi küçük bir ayıcık var dı kucağına koydum uyurum beşiği ne yatırıkende biraz aşağıda kolarıyla saracak şekilde koydum bakalım alışacak mı
Gamzee88 Gupsemmm alışır canım,kesinlikle yatak dışında vermeyin ama.gündüz mümkünse kendi göğsüne al koy,yatarken bebeğine ver. .senin kokun iyice sinsin üzerine .inşh alışır öylelikle💐💐💐
Gupsemmm Gamzee88 anladım çok sağol ben çalışıyorum 2-3ay sonra işe başlıyacak böyle bir şeyler uyumaya alışırsa rahat ederler şimdi sanki bana alıştı gibi sallayarak uyutmaya bıraktık yanına yatıyorum pış pışla hemen dalıyor ama buna alışırda ben yokken bakanlar zorlanır uyku arkadaşı süper olacak alışırsa
Melooo irmc bizimkinin uyku arkadaşı benim😂valla ne verdiysem attı verdim attı. Artık atıyor elini boynuma sarılıp yatıyoz