zeliihaaa ¾ aydan itibaren koydum canım ben,çok ağır ve geniş bişi olmamasına dikkat et ,yüzünü fln kaplayacak şekilde olmasın ,uyanık olduğu zaman göğsüme koyardım ,yatırırken yanına koyardım ,öyle öyle alıştı ,ama hiç yataktan çıkartıp eline oyuncak die vermedim,yatak arkadaşı olduğunu bilmesi için,çok küçükken emzik takma yeri de varda emziğini takıp alışverişte fln da veriyordum uyurken ama şimdi büyüdü ve uyku saatleri aza indi 😍o yüzden hep yatakta bekliyor bizi ninjtje koyduk adını😍uzun kulak da diyoruz bazen😻