5 aylıklen aldık. Şu an 6.5 aylık hala kullanıyoruz. Hala desteksiz oturamıyor. Çok memnunum önüne oyuncaklarıno yığıyorum oynuyor alıp. Düştü mü devrildi mi derdi yok? Bırakıp wc ye gidemiyordum önceden. Yastıkla desteklesem bile devriliyordu çünkü öne doğru en kötü. Kesinlikle alın, bir ay bile kullansanız verdiğiniz paraya değer. Ben internetten aldım 90 tl kargo ödemesiz.