mrymgkce Batinege benimki günde 10 kez yapıyor nerdeyse az az emin olamıyorum uyuyamiyo çok huzursuz doktora gidicez biraz sonra
Batinege mrymgkce cok gecmis olsun ya kuzularimza bisy olmasin biz cekeriz onlarin yerine umarim sizinkinde yoktur oyle bisey
mrymgkce Batinege sağol canım aynen biz cekelim valla minicik derdinden anlamiyoruz çok üzülüyorum ishal değil dedi doktor çok kaka yapması da normal dedi doktor bize