Batinege 2 gün sürmüştü bizim. Ama tabi 5 aylıktı o zaman. Sizinde geçecektir doktorunuza güvenin. Bir de su kaybı yaşamaması için bol bol emzirin faydasını göreceksiniz. Doktorum su verdirtmemişti. Zorla sürekli memeye dayamıştım. Eczacı refloru da önerdi bize ama doktorum kesinlikle benim verdiğimi kullan dedi. Siz de bir sorun doktorunuza.