Bebegimm42 gayet yeterli giydirdiklerin, ben haziranda doğum yaptım kayınvalidem sürekli çocuğu kalın giydirme örtme peşindeydi ben örtüyü aldıkça, o örtüyordu en son örtülerini sakladım artık😃 ne isilik oldu ne başka bir şey, kontrole giderken ben içine askılı çıtçıtlı body, yarım kol body ve kot elbise giydirmiştim doktorumuz bana kızmıştı 2 haftayı geçti artık bu kadar kalın giydirme diyip bir askılıyı çıkartıp elime tutuşturdu muayene esnasında. bence çok kat kat giydirme canım evin sıcaksa, https://ty.gl/b9cvlbpm
Ben bunu kullanıyorum gayet memnunum, bir tane daha var 2 termometre de aynı gösteriyor