Gokceninannesiiyim evet malesef cook pimpirikliyim ve bu huyumdan nefret edip her defasında ağlıyorum ama yine aynıyım yine aynıyım üstelikte panik atak hastasiyim o yüzden 1 tanecik evladıma haddinden fazla ilgi veriyorum biliyorum çok kötü bişey ama elimden bişey gelmiyor psikiyatriste gittim ilaç kullanican dedi ama emziriyorum diye onu da kullanmadım nolur dua edin kimin duası kabul olur bilinmez 😔😔