Stellaa inanın uyku eğitimi burada bir çok postta yazılan şey değil. 3 hafta eğitim aldım ve yapmam gerekenleri öğrendim. Oğlumu nasıl uykuya hazırlamam gerektiğini, nasıl uyutabileceğimi anlattı hep danışmanımız. 3 hafta da bitti mi? Hayır. 2 ay sonra tam düzenimiz oturmaya başladı derken oğlum emeklemeyi, beşikte tutunup kalkmayı öğrendi. 1 ayımızda böyle uykuya direnerek geçti. Ama ben istikrarla devam ettim uygulamalarıma. Gün olur uyumaz, uykusu kaçar, uyumak istemez. Annemler gelir, onlarla oynamak varken uyumak istemez. Robot değil bebekler, yatırdım uyudu kaldırdım diye bir dünya yok. insanlar e uyku eğitimi aldım hadi uyusun diye bekliyor ama çok yanlış. Ancak meme=uyku mantıgı yok artık oğlumda. Meme kendini rahatlatmak için emilir, açlık için emilir, susar emilir, hatta bazen ne yerse yesin tatlı niyetine illa iki fırt çeker. Ama gece 30-90 dakika arası uyanıp uyanıp emilmez.
İnşallah sizde arkadasım gibi şanslı olursunuz, bebeğiniz sık sık kalkıp meme istemeden geçer günleriniz.