Stellaa böyle postları da anlamıyorum. herkesin doğrusu ayrı, çocuğu ayrı. Arkadasım oğlunu memede uyuturdu. Çocuk bir emer gündüz 1-2 saat gece, 10-11 saat uyurdu. Uyanıp uyanıp meme istemezdi. Benim oğlum gündüz en fazla yarım saat uyurdu o da ben yanında yatıyorsam, gece ise 4-8 kez arası kalkardı. Ben artık yatağa gitmiyordum, nasıl olsa yatar yatmaz kalkacak diye emzirme koltuğunda yatıyordum gecenin bir kısmında ya da eşim yataktan gidiyordu yanıma alıyordum oğlumu. Bu seferde yataktan düşecek diye ecel teri döküyordum. 2-3 saat kesintisiz uyuduğumda hayret ediyordum ne oldu bu çocuğa diye. Arkadasım eğitim almadı ben aldım. İkimizin bebekleri karşılaştırılabilir mi?
uykusuz, yorgun, mutsuz bir anneydim. Oğlum uyumadıgı için o uyanıkken ev işi, yemek, ütü yapmaya çalışıyordum. Onunla geçirmem gerektiğini düşündüğüm vakitte ben işle uğraştığım için vicdanım sızlıyordu. Yeri geliyor uykusuzluk ve yorgunluktan hırçınlaşıp sinirleniyordum. Şimdi bu durum mu bebeğimle benim aramda sevgi bağı oluşturacak?
10 aylık oğlum. Bir düzenimiz var. Oğlumun keyfine kalmış ek gıda alımını etkilemediği sürece ne zaman isterse emer. O uyanıkken kahvaltı hariç çok nadir iş yaparım, onla ilgilenirim.
Siz bebeğiniz için doğru yöntemi bulamadınız diye herkesin öyle yaptığını mı sanıyorsunuz? Her bebeğin sakinleşme yolu farklıdır, alışkanlıkları farklıdır. Ona göre yöntem belirlenerek ilerlenir. Ben danışmanlık aldım, dediğim gibi BEN danışmanlık aldım ve nasıl uyutmam gerektiğini öğrendim, oğlum eğitim almadı.