Yaya dogamdeniz bende olmadı . Ama ben öglen yemeklerinde eve gelip emzirdim. Böyle bir fırsatınız olmayacaksa sağabilirsiniz. Kuzenimin oglu 2.5 yasında hala emiyor aksamdan aksama
zeynnep dogamdeniz evet zamanla azalma oldu artık tek göğüs veriyodum bırakınca hiç rahatsız olmadım şişme falan yaşamadım gogsumde.
Mdhaaa dogamdeniz maalesef azalma oluyor. Azalmasını istemiyorsanız 2 saatte 1 sağım yapmak zorundasın