zeynnep dogamdeniz şimdi çalışmıyorum ama ilk kızımı 9 aylıkken bıraktım çalıştım 2 yaşına yakın emzirdim.
-CinarinAnnesi- Mdhaaa merhaba gün içinde iş yerinde olunca akşamları geceleri emme de azalma bırakma durumu olmadı yani sizde
-CinarinAnnesi- zeynnep merhaba bende bir aya işe başlıcam emzirmeyi bırakır diye korkuyorum sabah 6.30 da evden çıksam akşam 19.00 de evde olucam 😞
zeynnep -CinarinAnnesi- saatleriniz çok fazlaymis Allah yardımcınız olsun ama kolay kolay unutmuyorlar emmeyi benimki sabaha kadar emerdi bazen 3 saatlik uykuyla falan giderdim işe çoğunluk yarım gün çalışmıştım.
Esmaerol -CinarinAnnesi- merhaba emzirme izni bulunmuyo mu sizde bi bucuk saat erken cikis vermeleri gerekiyor isyeri
-CinarinAnnesi- zeynnep yarım gün bende düşünmüyor değilim part time oluyormuş sanırım haftada 30 saati dolduruyorsun diye biliyorum
-CinarinAnnesi- Esmaerol ben önümüzdeki ay bebeğim 9.5 aylık ken başlıcam işe süt izini varmış ama bebek 1 yaşına gelene kadar diye duydum ayrıca evime çok ters erken çıksam da o saatte eve varmam neredeyse aynı zamana denk gelir maalesef ☹️
Esmaerol -CinarinAnnesi- evet evet 1 yaşına kadar olsun o senin hakkin sonucta erken cikman bile bsey en azndan tam ckis saatinden daha erken evde olmus oluyosun
Mdhaaa dogamdeniz maalesef azalma oluyor. Azalmasını istemiyorsanız 2 saatte 1 sağım yapmak zorundasın
zeynnep dogamdeniz evet zamanla azalma oldu artık tek göğüs veriyodum bırakınca hiç rahatsız olmadım şişme falan yaşamadım gogsumde.