Tugce1428 ben Kocaeli de yaşıyorum cnm bnim abimin kızı da yegenim kalbinde ufurum var 2 yaşında Zeynep kamil Hastanesi’ne götürüyorlar onlar çok.memnunlar ama kalbindeki delik.buyumus 9 milim olmuş 4 5 yaşında ameliyat demişler oraya götür istersen birde ihmal etme sakın onunda kapanır dediler daha çok büyümüş