Mom089 BerenandMom bestiron myron olablr biri portakallı diğeri elmalı Newwit var keçi boynuzu pekmezi gibi tadı ama ben sevmedim onu Bu 3 ü içerik temiz Ocean da sodyum benzoat var zaten kullanmayın iyi ki de sevmemiş bebeğiniz 😁
BerenandMom busrakilic1 ölçü nasil kullaniliyor kg başına 1 damla mi? Birde buzdolabinda mi saklama gerekiyor oda sicakligi mi ?
busrakilic1 BerenandMom 25 derece ve altı yazıyor üzerinde oda sıcaklığı uygun bence. Evet kg başına 1 damla kullanıyoruz biz
Busranisa BerenandMom bende bestironu araştırdım onu almayo düşünüyorum kabızlık yapmaması adına. Ücreti ne kadar peki
BerenandMom ozge3747 zararli katki maddesi içeriyormus bestiron aldim ben onunda tadi guzel denedim bugun icerigi temiz