RainOverMe Merhabalar, Toz haznesine bitişik olan filtresini yıkadınız mı hiç? Bazen filtre tıkandığı için de çekmiyor. Üst modelini annem de kullanıyor, filtre yeni yıkanmış olunca halıdan ayıramıyoruz. Umarım motor emiş gücü düşmemiştir🙏🏻
Atlasingo RainOverMe merhaba, evet yıkıyorum bez filtresini diyorsunuz sanırım, neredeyse her kullanımda ama faydası olmadı☹️
Atlasingo esraskrdn toz torbalıya karşı biraz önyargılıyım ama önerinizi dikkate alacağım, emiş gücü iyi olsun da gerisi önemli değil ✌️
SweetPaw Atlasingo filtreyi ve kovayı ne kadar sürede bir yıkıyorsunuz? Birde yıkama sonrası ilk supurusunuzde de aynı sorunu yasiyormusunuz? Yoksa yıkama sonrasi ilk kullanımlar iyi supurdukce mi çekişi azalıyor?
Atlasingo SweetPaw filtreyi iki üç kullanımda bir kovayı her kullanımda yıkıyorum ama artık yıkasam da fayda etmiyor, geçen gün bir pirinç tanesini çeksin diye eziyet çektim resmen😂
SweetPaw Atlasingo size sorduktan sonra farkettim iki yıl olmuş alalı ne kadar yikasanizda her kullanımda filtre toz geçirdiği için motora da yapismaya başlamıştır o da çekim gücünü çok düşürür. Elektronik alet biraz şans işi ama yeni supurgeyi tekrar toz torbasız almayı düşünüyorsanız Dyson miele gibi bir markadan almadığınız sürece 2-3yil içinde benzer sorunları yine yaşamaya başlayabilirsiniz. Toz torbalılarin geneli aynı çünkü.
Atlasingo SweetPaw yenileme vaktim geldi ne yazık ki. Araştırıyorum şimdi her model için iyi kötü yorumlar var, birini seçip alacağız şansımıza artık.