vuslat1108 yaa benimkiyle hiç uzun yolla çıkmadm sadece hastaneye merkeze gidiorz 1.30 saat orda gayet güzel uyuyor amaa sanki oto koltuğunda rahat değilmiş gibi hissediyorm genelde esniyor ve kollarını falan kaldırıor kendini baya gerior ama oto koltuğunda yapmaya çalşnca yapamıor bu seferde hemen yüz ifadesinde anlıorm rahatsz olduğunu .