Annebal Sevgili anneler yurume arkadasi kullanan bebebkleriniz hakkinda beni bilgilendirirmisiniz? Faydalimi hep duz zeminminolmasi lazm cocuk yon degistirebiliyormu??
Cerenaslan Annebal Şu an 9 buçuk aylık kullanıyoruz ama yön değiştiremiyor ben çeviriyorum 😂düz zeminden kastınız halıysa kolaylıkla geçebiliyor halıdan.
Minikuzu Annebal en sevdiği oyuncağı yürüme arkadaşı 😅 yön değişemiyor zaten parke üzerinde hızlı gidiyor diye halı üzerinde rahatça ilerliyor. Pilsan kullanıyoruz
Bulutbey Annebal benim oğlum sadece üzerindeki oyuncaklarıyla oynuyor yada ters çevirip tekerleklerini döndürüyor 😅 amacı dahilinde hiç kullanmadı. Yavaş yavaş desteksiz adımlara başladı sanırım kullanmayacakta. Ne güzel arkadaşlarımın çocuklarında görüyorum tutunup yürüyorlar.
asz Annebal yön değiştirmiyor canım .yön değiştireni var mı biliyorum ama.10 gün önce almıştı kızkardeşim.seviyor oğlum.işe yaradı yani.10 aylık baya baya gidiyor onunla.
Annebal Cerenaslan aynen canim halida demek istemistm cok tesekkur ederim 11 aylik olduk bizde surekli yurumek istiyor bieaz yardıma ihtiyacimiz var 😃
Annebal Bulutbey benmde cok hosuma gidior ya gordukce ama bizimki cok hareketli biraz enerjisini onla atsin istiyorum 😆
Cerenaslan Annebal Açıkçası ben kendim almadım eltim oğluna almıştı ondan aldım ben markası Playskool
nesliysldl Annebal biraz biraz adımlayıp yürümeyen üşengeç bebekler için biraz teşvik edicidir ama benim oğlum tam yürüyene kadar yüzüne bile bakmadı açıkçası.
Annebal nesliysldl ya bizimki cok aktif onun aktifligine artik yetisemedigimz icin almak istiyoruz cunku tum aksam yurumek istiyor
Gayeefe Annebal sinir krizi geçiriyordu oğlum 😀 bi yere takıldığında ileri geri yapamıyordu sinirleniyordu allahtan fazla kullanmadı 9 buçuk aylıkken yürüdü ama faydası oldu bence
Snmtt Annebal biz chicco kullanıyoruz yeni aldık. Yön değiştirebiliyor ama tabi çok aktif değil hafif sağ hafif sol gibi. Bi yere takılınca oturup önündeki oyuncaklara gidiyo😀 ama aşırı sevdi ilk alınması gereken şeylerden biri bence
nesliysldl Annebal kaç aylık bebişiniz? Benim oğlum geç yürüdü biraz 14 aylık falandı.3 ay sürekli yürüttüm artık belime felç inecekti yani o derece.Şalı koltuk altondan geçirip tutup öyle yürütüyordum,bu şekilde 1 aya yürüdü
Mom104 Annebal Fisher pirice vardı kaplanlı olan bize hediye geldi ama gelmesede olurmuş bence gerekli birşey değil 🥰