Afrakumsal gece emdiği zaman gündüz sabah öğünlerinin hepsine yememek için direniyor gece beslenmesi 1 yaşından sonra gereksiz zaten ben 1 .5 aydır ancak kesebildim su en başlarda benimkide içmedi bi kaç gece zorladı beni ama inat ettim vermedim meme şimdi uyanmıyor zaten