Benim oğlumda öyle 18 aylık şuan tek sıkıntım ben emzirmiyorum ve oğlum mamayı da bıraktı. Sabahları uyandığı zaman hep aynı şeyi yer tavaya süt koyuyorum iki petibör bisküvi iki cici bebe az ekmek içi kaynatıp karıştırıyorum muhallebi gibi oluyor içine de pekmez katıp yediriyorum bunun dışında sabahları asla yemez , öğle uykusuna yatırmadan önce kahvaltı hazırlarım o zaman kahvaltılık yer