Rubab_Mommy bir_pasa_annesi Ben olsam sevinirdim😂Ama senin icin "ohh iyi bari"mi desem ?Yoksa "tuh yaa olur in şe ALLAH"mi desem bilemedim🙄😁
bir_pasa_annesi Rubab_Mommy 😂😂oh iyi bari de çünkü eczaneci ablaya kadar sordum kan sulandırıcı iğne var mı elinizde diye elimizi bırak piyasada yok dddi demekki benim için hayırlısı buymus
TospikOglusum bir_pasa_annesi sevinelim uzulelim mi canm?gerçi Rabbimden gelen başımızın üstünde değil mi?bebeğin küçük ya ondan öyle diyrm canm💞🌺
bir_pasa_annesi Mom9 amşn cnm hayırlısı bu ne diyelim hem olmus olsaydı bile ben iğneleri nerden bulacaktım
Mom9 bir_pasa_annesi orası da doğru. İnşallah biterse bu covid belası valla bende düşünür olucam 2.yi🙊😅
BEYZANUR2020 bir_pasa_annesi hamile olup olmadığını anlamak senin elinde canım balonun ucunu deldin mi??🤔🙈😃
bir_pasa_annesi BEYZANUR2020 hahahah yok kız iğneyi sordum yokmus kan sulandırıcı ya o olmayınca delmenin bir anlamı yok🙈🙈😁😁