TospikOglusum bir_pasa_annesi canm seninle.daha öncede konuşmuştuk.ama hatrlayamadim bebisin kaç aylıktı?neyle korunuyodunuz canm bide?çok mu sordum soru🙄😁
bir_pasa_annesi TospikOglusum hadi cnm hatırlayamadım valla bebiş 9 aylık olmak üzere prezervatifle korunuyoruz 🙈estağfurullah kız
Rubab_Mommy bir_pasa_annesi Bendede hamileligin butun belirtilieri vardi.Test yaptim cook şukur neqativ.Ama emzirmiyosan hamile ola bilirsin.☺Hadii hayirlisi in şe ALLAH.Sonucu yazarsin😄
bir_pasa_annesi AtaVeAnnesii 😂😂masallah korkma kız valla olsa cok seviniriz ama kan sulandırıcı iğne piyasada yok
TospikOglusum bir_pasa_annesi önceki ismim Erayinannesi belki ondan bilememissindir😁😁isim degisikligi iyidir dedim yaptım.allah bağışlasın kuzuyu maasallhh🧿🧿haber bekliyrm merak ettim bende
bir_pasa_annesi Mom9 aynen cnm hayırlısı olsun da biizn eczacı kadını gördüm markette abla elinizde oksapar var mı dedim ğnenin adı o elimizde değil piyasada yok dddi 😳
bir_pasa_annesi TospikOglusum He hatırladım cnm daha yapmadım markete felan gittim oğlan uyumusken dedim birazdan alıp yapıcam
TospikOglusum bir_pasa_annesi sevinelim uzulelim mi canm?gerçi Rabbimden gelen başımızın üstünde değil mi?bebeğin küçük ya ondan öyle diyrm canm💞🌺