Rules saol canım çok teşekkür ederim yazdığın için benim sütün vardı başından beri ama çocuk hep kendini geri çekiyordu kafasını çeviriyordu son günlere doğru sonra duymadığını düşündün yani belkide öyleydi bilmiyorum çok su içiyorum gün içinde bide kuru üzüm hurma incir kayısı ile karşım var gün içinde ondan içiyorum bı. İki bardak ama yinede ağlıyordu bende mama aldım Bebelac Gold. Bebeğim içti baya hâlâ da aranıyordu pazar günü başladım dün akşam da verdim ama göğüsümü ben alır diye zannederken daha çok zor almaya başladı bende mama dan olduğunu düşünerek vermek istemiyorum emmesi daha iyi bebeğim için emerse de daha çok sütüm geleceğini biliyorum ama çok zor emiyor bilmiyorum ya kafam o kadar dolu ko stres yapmayım diyorum ama elimde deil kusura bakmayın yazdım o kadar ama anlatmak istedim belki böyle olan vardır 😔 bebeğim 2 ay 19 günlük