Aytekin3542
Merhaba,
Doktorumuz doğru söylemiş. İlaç tedavi etmiyor. Sadece şikayetleri azaltıyor. Aylarca ilaç kullanmak çok doğru değil doktorumuz da. Benim de düşüncem bu yöndeydi.
Bu yüzden kıvam arttırıcı kullandık. Bebelac thickener olarak geçiyor. Günde 13 kez üst değiştiriyordum. Bıçak gibi kesti. Emziriyorum ben. Sağdığım süte her emzirme öncesi karıştırıp 25 30 cc içiriyordum