Aytekin3542 benim bebeğim de öyleydi ne çektik. 20.gunden sonra başladı 3.ay da tamamen bitti şükür. Cok sey denedik ama olmadı. Reflu tanısı da konulmadi. Emmdigi an direk çıkarıyordu denemedgimiz yöntem kalmadi. Kustugu icinde hemen acıkıp emiyordu tekrar kusuyordu. En son ünlü bir doktora götürdük. Reflu değil dedi ciğerlerini dinledi içinizde midesi hassas olan varmi dedi. Benim midem çok hassas. Doktor senin bu huyunu almış dedi. Sonra thickenera başlattı.Faydasını gördük sonra kesildi zaten. Bir araştırın isterseniz