Bebegimm42 Sngl_3 değilsin cnm . Temizlenmiştir ya akintim fazla gemeldi benim bide bastırma yapmadılar karnımdsn
Sngl_3 Bebegimm42 banada koymadılar kum torbası kanamamda fazla olmadı dört buçuk ay oldu doğum yapalı emzirdiğim için adet de olmuyorum inşallah adet olunca iner diye umut ediyorum.
Sngl_3 sapling bilmiyorum ki bide virüs yüzünden doktora da gitmek istemiyorum. İnşallah normaldir şişlik sertlik.
Sngl_3 Sevgiguveen yinede az kalıyo ya şimdiki göbeğimle normal doğum göbeğim bir değil şimdi hiç doğurmamışım 6 aylık hamileyim gibi göbek var belki 3. Çocuk olduğu içindir. 🤔
Sevgiguveen Sngl_3 6 ay canım 😀 hamile kalmadan önceki kilomdayım ama göbek yerinde maşallah :) ben artık gideceğini sanmıyorum
Seldaaaaaaaa Benimde ilk sezeryan doğumum hamileyken bile bukadar şiş değildi🙂 doktor egzersiz bröşürü verdi yapmam için ama bebekten vakıt kalımıyo yapmaya 6 aydan sonra hafif inmeye başladı tabı bide yeşil çay…