sapling Kızlar benim göbeğim buna benziyor bira buruş buruş ve göbek deliğim eskisi gibi değil. Geçer mi bu durum ne önerirsiniz https://imgyukle.com/i/YFS3yj
HatFer135 sapling düzenli egzersiz ve spor yaparak sikilastirip daha iyi bir görünüm elde edebilirsiniz 👍
Sngl_3 sapling korse tak zamanla düzelir canım. Yine seninki iyi ben sezeryanla doğum yaptım sanki doğurmamışım gibi kocaman bi göbek kaldı nasıl iner bilmiyorum. En iyisi normal doğum yapmak 😔
sapling Sngl_3 bende sezaryen oldum. Korse taktım ilk zamanlar ama sanki çok değişiklik olmadı bende bıraktım
Sngl_3 Bebegimm42 yalnız değilim yani bende doktor içimi tam temizleden mi dikti acaba diye düşünüryom inşallah iner göbeklerimiz.
Sngl_3 sapling benim neden göbeğim sert ve büyük kaldı acaba bu üçüncü çocuğum ilk ikisi normal doğum du aynı fotoğraftaki gibi oluyordu normal doğumda ama düzeliyordu zamanla şimdi doğurmamışım gibi göbeğim var anlamadım.
Bebegimm42 Sngl_3 değilsin cnm . Temizlenmiştir ya akintim fazla gemeldi benim bide bastırma yapmadılar karnımdsn
Sngl_3 sapling bilmiyorum ki bide virüs yüzünden doktora da gitmek istemiyorum. İnşallah normaldir şişlik sertlik.