Cansuglr56 sağlam bir tedavi olmazsan geçmez ve sürekli tekrar eder canım çok çirkin pis bir illet yaşayan bilir muhakkak doktoruna git diyeceğim yasaklar var arkadaşların önerdiği krem bir nebze yatıştırıyor idare edebilirsn inşallah ama en kısa zamanda uçmanı doktora tavsiye ederim fitil yazıyor 1 gecede geçiyor düzenli kullandığında bitene kadar bir daha olmuyorsun