MasalsMommy uyku eğitimde salla-kaldır yöntemini denediniz mi?
ilk günler önce şiddetli ağlıyorlar, hangi eğitim olursa olsun, sonraki günler alışıyorlar ve yatağa girince uyuyacaklarını öğrendikleri zaman sakin oluyorlar, ilk amaçta o zaten, beşiğe girince uyuyacağını bilmesi.
bizimde ilk 2 gün zordu çok ağlıyordu defalarca indir-kaldır yapıyordum, şimdi maksimum 3 defa oda ağlamıyor, mızmızlık yapıyor sadece.