Sevda58zeynep yatağında uyumasına alistirdikdan sonra dedimki ben bebeği bağımlı yapiyormusum 🤦 bebeklerjn öğrenmesi surei tekrarla oluyor ve uykuya geçişi ben memede yapınca bebiste uyanınca hep meme istiyor.
Ben sole alistirdim 1 uyku rutini gunduz uykusunda perde kapama müzik akşam uykusu duş masaj perde kapama muzikti ama muzigide bıraktık artık
Park yatak ama yatakta sürekli birşey değiştirmek yok nevresim bile değiştiriyorum 🙈
Uyku arkadaşı
Emzik uykuya geçişte veriyorum gündüz almıyor
Yatağa bırakınca mayismis gözü kapalı olmiycak
Emziriyorum gazını çıkarıyorum odada iki üç tür atıyoruz perde kapatıyoruz iyi geceler diyorum öpüyorum beşiğinde koyuyorum ilk akşam 45 dk bağırdı hiç gözyaşı yoktu sonra uyudu
İkinci akşam 20 dk da uyudu aynı yöntemle 3 gün ghnduz uykularınıda böle yaptım sonra buna alıştı :)
Yatağında ağlayınca sırtıni okşadım kafasını okşadım.
Yatağa yatınca almak yok bebekler akıllı 40 dkda alırsan diğer akşam 45 dk bağırır
Yatağın yanına tabure köy yatağa paralel ol ve göz teması kurma