Büyükşehir hastanesinde Ali Kınık’a gidiyoruz bu zamanda devlet hastanesine gitmem yani önceden de gitmiyordum bebeğim için elbetteki . Kendim için olsa belki ama hem kalabalık hem çok bekletiyorlar bebek acıkıyor emzirmeye gitmek gerek gitsen sıran geçecek vs bence iyi de bir doktor istiyorsanız özele gidin gidebilirseniz