oglusumbal Arkadaşlar bebeğimi yarın şehir hastanesine götürecem konya da ama hangi doktora gidecez ilk kez gidecez karar veremedim
Selcanecrinn oglusumbal ne için gideceksiniz bende götürmek istiyorum kalça cikikligi için ama kimse tavsiye etmedi çok ilgisizlermis ve çok kiziyorlarmis bilgi vermiyorlar mis öyle dediler ben vazgeçtim
Gonya_42 oglusumbal aynen cnm randevu aldın mı randevusuz bakmiyolar hiç bir şekilde ve doktorların hepsi inan çok güzel ilgileniyor
oglusumbal Mervecrinsu Tamam teşekkür ederim normal bı kontrol için gidecez çocuk cerrahisi felan değil demi
oglusumbal Selcanecrinn Yaa öylemi bende normal kontrol için götürecektim ya bı de poposunun üst kısmında bı morluk var onun için götürmek istedim
Selcanecrinn oglusumbal valla bana öyle dediler canım bende vazgeçtim ne kadarlık bebeğin covid var diye hep uzaktan uzaktan bakiyorlarmis bişey aciklamiyorlarmis birde sürekli tersliyorlarmis etrafımda giden herkez bu şekilde soyledi
Lutennaa oglusumbal ben de aynı morluktan götürdüm bebeği. Bir kalçasında ve kuyruk sokumunda var. Pışpışlarken morarttık sandım 🙈 Mongol lekesi dedi doktor kendiliğinden gelen bir yaşına kadar kendiliğinden kaybolan bir şeymiş.
oglusumbal Selcanecrinn Haklısın canım doğru olabilir bebeğim 3.5 aylık ben normalde medovaya gidiyordum ama bu kez normal bı kontrol için oraya gidiyim dedim medovada tüm tahlilleri girişleri felan baya tutuyor
oglusumbal Lutennaa Öylemi bende korktum baya kuyruk sokumunda bizim de bı de ayak bileğinin üstünde var doktor ayak bileğinin üstündekine doğum lekesi demişti
Selcanecrinn oglusumbal bende medicanaya gidiyorum canım senin gibi düşünmüştüm araştırdım ama vaz geçtim zaten randevu alamiyosun çok büyükmüş güvenlikçiler bile hep tersliyomus bı yer sorduğunda 4 kişiden aynı şeyi duyunca vazgectim
Lutennaa oglusumbal Yaklaşık bir lira kadar büyüklükte bizim oğlandakiler .kuyruk sokumu ve sırtta görülebiliyormuş. Eğer başka yerlerde yaygın bir şekilde değilse endişelenmeyin demişti. Ama insan panik oluyor farkettiğinde.