Berenalp berkusbalii şu an piyasayı alt üst ettikleri için sağlam arabada pahalı kötü araba da diyor oyüzden tercih etmek zormuş bu paralara bu arabalar alınmaz diyor sıfır almak en mantıklıymış bizim arabamızı iki sene önce 31 bine almıştık şimdi 75 bin hemde 17 yaşında araba böyle araba alana kadar 150 bine falan sıfır almak daha mantıklıymış
Cihangiriinannesii berkusbalii Şuan 92 93 model kartal bile 30 binden aşağı satılmıyor bu zamanda araba alınmaz zaten yatırım olarak araba hiç alınmaz resmen çocuk gibi masrafı var
berkusbalii Cihangiriinannesii aslında sadece yatırım olarakta bakmıyoruz. Özellikle çocuk olduktan sonra büyük bi ihtiyac. Taksilere verdiğimiz parayla almıştık şimdiye bı sahin :)
berkusbalii NaimeYilmaz eşim inanılmaz titiz bı insan malına aşırı değer verir. İyi kullanicagimiza eminim. Ama bu saatten sonra daha kâr edebilir miyiz bilmiorum geç kaldık sanki biraz
NaimeYilmaz berkusbalii Bu çok titizlikle alakalı değil aslında. Arabayı park ediyorsunuz biri gelip çizebiliyor, çarpabiliyor. Geç kalınacak bir şey değil, 2-3 senede parasını ikiye katlayan bir yatırım.
Seherronya berkusbalii o paranın üstüne para koyduk istediğimiz modeli aldık canım 105 bine şimdi satmak istesek 135 bin civarı eder yine kardayız yani :) biz model değiştirmek için satmıştık ama farkettik ki güzel getiri sağlıyo . Örneğin ileride iş yeri falan kurmak istesek arabamızı rahatlıkla satabiliriz
berkusbalii Seherronya en iyisini yapmışsınız. Hem kullanabiliyosun hem getirisi var ileriye dönük yatırım. İşyeri de acarsiniz inşallah canım Allah gönlünuze göre versin :)
Woody berkusbalii valla ne kadar pahalı bi şey alınırsa o kadar değeri artıyor. Bu nedenle tekrar kredi çekip model yükselteceğiz. Bir de şehirler arası yasaktan dolayı kimse gidip araba bakamıyor, alamıyor şu an. O yüzden ilk başta düşük teklif verin 🙄☺️
berkusbalii Berenalp sıfır almak her zaman daha mantıklı ama elde avucta ne varsa arabaya bağlamak istemiyorum önümüzde bizi neler bekliyor belli değil şu durumda
Cihangiriinannesii berkusbalii E orasi öyle eğer imkan varsa kesinlikle alın çocuklu evin en büyük ihtiyacı kesinlikle araba. Bizde iki hafta önce 2000 model bir ticari araç aldık uyguna daha şimdiden elimiz ayağımız oldu diyebilirim. Bizimki iş yapmak için ama bize de yaradı 😂
ZeynepTlc berkusbalii insallah yani yatırım olarak almıstık yarısını krediyle aldık zaten düşmesi kötü oldu tabiki bizim için ama sizin için iyi olur tabiki cok sacma bi piyasa oldu cünkü insallah aradıgınız fiyata güzel bi araba bulursunuz
M-V-S868820 ZeynepTlc bizde sattık bir sene önce 53 aldık 118 satıldı para olarak bakarsan evet kar ama yeni alacağın arabada zamlandığı için kar filan kalmıyo ortada bizde yeni yıldan sonra alıcaz evet piyasa düşmez ama artık yükselmezde
berkusbalii NaimeYilmaz sitenin otoparkından sadece hafta sonları cikicagina eminim aracın ondan dedim :) haklısınız uzun vadede güzel yatırım yine
berkusbalii M-V-S868820 birde öyle bişey var değil mi. Model yulkseltmeye kalkınca aynı hesap oluyor haklisiniz
ZeynepTlc M-V-S868820 aynen öyle gercekten simdi satsak ne alcaz diyoruz yine üstüne para koycaksın bu döngü böyle devam edip gidiyor malesef 🥰